Prosba

15.08.2011 05:18

Vážení a milí moji proluxovaní přátelé!

Jak je mnohým z Vás jistě známo, již více jak rok válčím seč mi síly stačí a v podstatě na plný úvazek proti našemu společnému úhlavnímu nepříteli, tisícihlavé Hydře- Proluxu.

Činím tak pochopitelně dobrovolně z vlastní vůle a s plným vědomím všech následků, které pro mne z tohoto mohou vyplynout.

Nicméně,  jsem nyní dospěla do bodu, že mi již opravdu přestávají síly stačit. Přesněji řečeno přestávají mi stačit finance na to, abych se mohla takto plnohodnotně a celodenně našemu problému věnovat.

Udělala jsem tedy krok, abych neskončila nakonec jako bezdomovec, jen kvůli tomu, že nemohu splácet hypotéku a zaměstnala jsem se.

Z tohoto jednak vyplývá, že času, který budu moci nadále věnovat stránkám, je mnohem méně. Dále má dostupnost na telefonu se výrazně omezila, jelikož v zaměstnání musím mít pochopitelně zvuky vypnuté. Omlouvám se tedy, pokud se Vám nyní stane, že Vám někdy nepřijmu hovor, není to opravdu, že bych na Vás kašlala. Jen bych Vás chtěla poprosit, abyste místo telefonu nadále používali raději maily a volali mi jen v opravdu velmi naléhavých případech a to pak klidně kdykoli, třeba i o půlnoci.

Dále mám na Vás prosbu, zda byste byli ochotni i Vy mě na oplátku podat pomocnou ruku!

Jedná se o to, že jsem se nyní zaměstnala, jako telefonní prodejce jistého produktu, který zde nechci jmenovat, protože by to bylo proti marketingové strategii dané firmy.

Mohu Vás v první řadě ujistit, že smlouvy této firmy jsem si velmi dobře prostudovala a že tím, že si produkt objednáte, neriskujete naprosto nic!

Další co Vám mohu prozradit je, že tento produkt není pojištění, ani telefon, ani Internet, ani potravinový produkt, ani žádné průmyslové zboží, nebo něco podobného

Že tento produkt myslím většina z Vás stejně využívá, ale od jiné firmy, než Vám já mohu nabídnout.

Že bez tohoto produktu by některé domácnosti nemohly vůbec fungovat. Nemohli byste si třeba ani uvařit kafe (přihořívá?? :o))

A dále Vám ještě prozradím, že tím, že změníte dodavatele mnou nabízeného produktu, můžete opravdu ušetřit ročně i několik tisíc korun s garancí na několik let a s možností vypovědět smlouvu kdykoli ve výpovědní lhůtě 3 měsíce!

Možná by Vás mohlo motivovat i to, že pokud si produkt objednáte skrze mne, já dostanu od zaměstnavatele za každou uzavřenou smlouvu 100-200 Kč.

Další věc je, že máte jistě i ve svém okolí spoustu známých, kteří by mohli mít o uzavření smlouvy zájem a mohli byste mi pomoci svým doporučením i v případě, že sami tento produkt nevyužíváte.

Pokud byste tedy měli zájem mi pomoci , napište mi prosím na můj mail a já Vám prozradím soukromě o co se jedná a podám Vám o produktu vyčerpávající informace. Děkuji!   Světlana stopprolux@seznam.cz