Krajské volby

29.08.2012 09:14

Ačkoli jsem nikdy nebyla členem žádné politické strany, dospěla jsem nyní k názoru, že již nemohu stát opodál a mlčet ke všemu, co se v naší zemi děje. Ke všem těm nepravostem, ke všem zákonům, které umožňují páchat podvodníků zvěrstva na obyčejných lidech. V červenci 2012 jsem tedy vstoupila do strany Věci Veřejné a to jednak z důvodu, že tato strana byla jedinou stranou, která našemu sdružení podala pomocnou ruku a podpořila úpravu zákona o Rozhodčích doložkách, které byly zejména pro klienty PROLUXU tím nejstrašnějším Damoklovym mečem. A v neposlední řadě i z důvodu, že jsem nemohla lhostejně přihlížet tomu, jaké nepravosti jsou ze strany médií páchány na JUDr.Vítu Bártovi. Jak je očerňován a nazýván tím největším korupčníkem v zemi. Nemám sice důkazy o tom, že jsou novináři ze strany TOP09, či ODS přímo uplaceni, nicméně jsem přesvědčena o tom, že k jistým manipulacím došlo a dochází.

Vít Bárta se přitom sám stal obětí PODVODU! Stále a dokola jsem nucena přesvědčovat lidi kolem sebe o tom, kteří podlehli mediální masírce, o tom, že Vít Bárta JE slušný člověk a že jeho "provinění" spočívá pouze v tom, že půjčil svým "přátelům" svoje vlastní řádně vydělané a řádně zdaněné peníze! Za tento "prohřešek" je Bárta stavěn do řady s lidmi jako Dr.Ráth, kteří mnohamilionové úplatky přijímali, ba dokonce si o ně říkali! A tyto úplatky navíc plynuly ze státní kasy, tedy z kapes nás daňových poplatníků.

Vrátím se ovšem k původnímu tématu a tím jsou Krajské volby. Oznamuji Vám tedy tímto, že jsem přijala nabídku VV kandidovat za Středočeský kraj a budu ráda, když mě v těchto volbách podpoříte.

 

    Světlana Glaserová předsedkyně o.s.Společná Obrana