Dne 5.5.2011 byl padouch makléř Bláha za pomoci ČOI dopaden při činu! :o))

11.05.2011 08:03

 

Na začátku (asi před měsícem) jsem "hodila návnadu", tedy dala na soukromé inzertní servery fiktivní inzerát na byt ... Hned v prvních minutách po zveřejnění inzerátu, mi drnčel telefon v jednom kuse, později už jen asi 10 telefonátů za hodinu. Vzhledem k tomu, že telefonovali výhradně zástupci různých RK, tvrdila jsem tedy všem, že chci byt prodávat opravdu jedině bezrealitky....druhý den se počet telefonátů ustálil na zhruba jednom za hodinu...třetí den se konečně ozval Prolux!... A já blbec ho prošvihla!!! :o((( Hned na začátku hovoru jsem totiž řekla operátorce, že chci neexkluzívní smlouvu a ta holka jedna snaživá, mimo naše očekávání a mimo všechny předešlé zkušenosti řekla : "tak děkuji, na schledanou!"...A bylo po cheche! Celý měsíc, jsem pak komunikovala se stovkami realitních makléřů (někteří mi volali i opakovaně)...Docela jsem si pak zvykla na cizí identitu a málem jsem se cizím jménem představovala i do svého telefonu...Až teprve minulou středu se ozval ten líbezný dlouho očekávaný hlásek, který pravil: "Dobrý den přeji! Tady Prolux consuling..." No a pak to byl fofr...domluvit na druhý den vše s ČOIkou a s majitelkou bytu...Měli jsme připravené i kamerky, ale nakonec nám to inspektoři rozmluvili, že by to mohlo vše pokazit.
Samotná akce pak byla ohromná sranda...Jak si paní inspektorka od ČOI přinesla vlastní růžové papuče a zástěrku, aby vypadala, jako doma...jak jsme přelepovali zvonky a vizitky...A hlavně jsme trnuli, aby přišel skutečně Bláha...A ono se povedlo! Tak pěkný byteček v Praze si nenechal ujít...Dorazil dokonce skoro o půl hodiny dřív, takže jsme musely zdrhat s majitelkou bytu o patro výš s botama v ruce...Když pak inspektoři od Bláhy získali všechny potřebné informace stran exkluzivity a prokázali se mu průkazkou, tak nás prozvonili a my jsme se vrátily do bytu...Skoro mi nakonec bylo toho zmetka líto, když jsem viděla, jak tam dřepí, jako hromádka neštěstí s tím inspektorem...Kdeže nechal svoji samolibost a výřečnost a svoje jindy růžové čuněcí tvářičky měl najednou popelavě šedé (málem bych ho nepoznala) ...Když uviděl mě, tak vypadal, že omdlí...Pak se zvednul a prohlásil, že přede mnou nic vypovídat nebude a zdrhnul...(což v podstatě inspektorům vůbec nevadilo)...Takže SUPER!!!!!! :o)))))