Dnes 31.1. Pan Kameš potvrdil své DEFINITIVNÍ vítězství nad Proluxem!!!!!!!!! :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

26.01.2011 16:55

Z mojí mailové pošty

26.1.2011

 Dobrý den paní Světlano , pan Kameš soud vyhrál . Trvalo to od 13 15 do 13
40 a není proti tomu odvolání . Byli jsme tam 3

 31.1.

Dobrý den,
dnes pro mě definitivně kauza Prolux ukončena.viz mail od mé právničky-týká se to té 2 žaloby takže jupííí konec.
Hezký den jakmile budu mít všechny věci tak Vám je pošlu ať to můžou dokončit i další vyluxovaní.
s pozdravem Zdeněk

Dobrý den pane Kameši,
mám pro Vás dobrou zprávu. Dnes mi bylo doručeno usnesení KS v
Č.Budějovicích ze dne 17.12.2010, jímž bylo potvrzeno usnesení OS v
Č.Budějovicích o zastavení řízení ve věci žaloby PROLUXU proti Vám o
zaplacení částky 59.400 (smluvní pokuta). Žalobci byla uložena povinnost
povinnost zaplatit na nákladech právního zastoupení k mým rukám částka
13.950 Kč. Jakmile mi PROLUX peníze na můj účet poukáže, vrátím Vám Vámi
zaplacenou zálohu. Sdělte mi prosím Vaše číslo účtu. Takže doufám, že nyní
už máte od PROLUXU konečně pokoj.
S pozdravem JUDr. Langová