Překvapivé odhalení

18.07.2010 13:06

Euréka! Konečně jsem na to kápla! Zaměstnanci reklamní agentury Prolux Consulting Int.s.r.o. nejsou lidé! Jsou to Androidé, zkonstruovaní japonskými experty v tajných laboratořích v USA !... Připadá vám snad moje tvrzení příliš krkolomné??? Připomíná vám to science fiction a myslíte si, že moc čučim na bednu? Mýlíte se vážení! Realita všedních dnů, předčí leckdy i tu nejbujnější fantazii!

 

android-diagnose.jpg

E-mail tohoto znění, jsem poslala minulé pondělí na adresu realitní kanceláře, respektive reklamní agentury Prolux Consulting Int.s.r.o.

Vážení!
Tímto Vám oznamuji jménem občanského sdružení "STOP"https://stop-prolux.webnode.cz/, že dne 3.9. 2010 od 13,00, se bude před sídlem Vaší firmy Prolux Consulting Int.s.r.o. v Praze na Václavském náměstí, konat demonstrace Vámi poškozených klientů za účasti ČT i jiných médií. Dáváme Vám tímto možnost, vyjádřit se k Vašim obchodním praktikám přímo z očí do očí!
S pozdravem! Světlana Glaserová

Vzápětí, jsem obdržela tuto sms zprávu na můj mobil:

Vazeni,jsme pripraveni Vam zodpovedet veskere Vase dotazy velmi rychle.

Chvíli jsem uvažovala, zda mám toto chápat, jako vstřícnou odpověď na můj mail a těšit se na pokec s Proluxátory.

Pak mi to ale náhle secvaklo! A spousta nejasností, kolem podivných praktik Proluxu, dostalo v tom okamžení naprosto zřetelné obrysy!...Divím se jen, že to nenapadlo někoho dříve!

 Zaměstnanci reklamní agentury Prolux, totiž nejsou vůbec lidmi, anóbrž androidy na dálku řízenými z Floridy panem velkým šéfem Petrem Jasanským!

A nastavení jejich programu, jim vlastně ani nedovoluje generovat jiné odpovědi!

O tom, že tito lidé ve skutečnosi nejsou živými bytostmi, konec konců vypovídá i absence jakékoli soudnosti, či soucítění! Jak by taky mohl člověk od stroje očekávat soucit, že?

Tímto se navíc vysvětluje i přesvědčení Proluxátorů o správnosti jejich počínání a přesvědčení o bezúhonnosti Proluxu! Nejedná se totiž o přesvědčení, ale o nainstalovaný program! A nám nezbývá, než být rádi, že pan Jasanský nenechal své androidy naprogramovat třeba k...teroristickým útokům!

Zde předkládám důkaz svého tvrzení:https://www.affordabledentalofpompano.com/prolux/index.php?param=reference

Velmi by mě zajímalo, zda jsou spokojení klienti Proluxu, rovněž androidy. Nebo zda vznikli pouze v hlavě pana Jasanského, když se slunil na pláži v Pompánu?

Ale možná pana Jasanského krapet přeceňuji a v případě "spokojených" klientů, je vše o mnoho prostší!

Když si  pozorně přečtete všechny příspěvky na stránkách Proluxu, zjistíte totiž, že žádný z těchto klientů, nepíše nic o tom, že by prostřednictvím Proluxu skutečně prodej své nemovitosti dovedl ku zdárnému konci!..Docela by mě tedy zajímalo, jak hodně budou ještě tito "spokojení" klienti skutečně spokojení...tak za rok za dva! Až si sami , nebo s jinou opravdickou realitkou, nemovitost prodají a příjde jim domů doporučené psaní s oznámením o uvalení exekuce na jejich účty a majetek!