Návštěvy zájemců

15.03.2011 16:38

Dobrý večer paní Světlanko, včera jsem Vám psala na stránky antiproluxu, že dnes v 16:00 máme schůzku s údajným kupcem naší nemovitosti! Lidé jsou napjatí a ptají se, jak jsme dopadli, ale nechci předem nic ventilovat. Napíši, až se ozvou Ti bastardi!!!! Paní Světlanko, schůzka se kupodivu konala a byli tam na čas. Přišli dva lidé, údajně čekají miminko! Ale nezdáli se nám ani paní právničce. Pán strašně dobře mluvil a co navíc, asi lhal. Nejdříve začali prohlížet byt, pak z nich vylezlo, že v fotky bytu vypadají skutečně, tak jak je má prolux v inzerci. To mě usvědčilo v tom, že si chtěli zjistit, zdali se něco v bytě změnilo, ale smůla.... Pak pán začal s tím, že jsou z místa, kde má práci a nejde mi do hlavy, proč by se stěhoval tak daleko, když má práci jak se říká " u huby "!!! Další věc, místo bydliště, které nám hlásil, neodpovídalo značce auta! Manžel si totiž všiml, že mají značku Libereckého kraje, což není daleko od Teplic, kde prolux sídlí!!! Ale co mě nejvíce dorazilo bylo to, že se paní strašně hanila Prolux a pak se dokonce zeptala, jestli znám stránky Anti-prolux a jestli jsem četla ty příběhy lidí. To mě také zarazilo, protože jestli že to paní četla a byla by vážný zájemce, tak si s proluxem nikdy nezačne. Ale my se nedali, řekli jsme jim, že byt je okamžitě k nastěhování, a že se můžou rozhodnout dle svého uvážení. Pak došlo k tématu cena, tak jsme vytáhli smlouvu na které se píše cena 980 000,-Kč a která je námi podepsaná a že žádných 712 000,- Kč my nepodepisovali, tudíž je platná ta vyšší. No zarazili se, ale i tak že by do toho šli. Pak jim právnička řekla, že smlouva je stejně neplatná, a že i přes to vše jsme ten rok vydrželi, jelikož na smlouvě není majitel manžel ale já a já žádnou nemovitost nemám. No odešli, a že nám dají vědět!!! Od té doby se nikdo neozval, tak nevím nic. Ale jak píši, je to vše strašně divné!!! A dokud nebudu vědět více, tak nebudu lidem psát na Vaše stránky, jelikož jsem se dnes ujistili, že proluxáci ty stránky Antiproluxu opravdu čtou. Budu ráda, když mi napíšete Váš názor a všem se moc na Vašich stránkách omlouvám a dám vědět, až budu více v obraze. Mějte se hezky a přeji krásný předvánoční čas!!! Ivana

Musím Vám také sdělit zkušenost se zájemci od Proluxu.Volali mi že mají zájemce na prohlídku a domluvili nám termín kdy ta prohlídka proběhne.Po předešlé zkušenosti,že 2krát nikdo nepřišel jsem neočekávala,že tobude jinak,ale světe div se oni opravdu přišli.Jenže zřejmě neměli na mě vůbec žádný kontakt,protože čekali před domem a ani se neozvali,že tam už jsou.Kdybych náhodou neotevřela okno,tak ani nevím že tam někdo byl.Když jsem vyšla ven a zeptala se jestli náhodou nejdou na tu prohlídku,řekli že jo ale že čekají na makléře.To mě fakt rozesmálo a sdělila jsem jim že toho se opravdu nedočkají.Načeš se ten pán zhrozil jak je to možné,že takhle to přeci dělají všechny realitky a že to už mu přijde divné.Tak jsem je pozvala do bytu,aby nikdo nemohl říct že jsem jim neumožnila prohlídku a vysvětlila jim jak to s Proluxem je a hlavně taky s cenou,protože to mám podobné jako p.Ivana.Z 950 000.kč už mi to snížili na 636 000,kč tak že s touto cenou nesouhlasím.Takže se dali na odchod s tim,že týhle společnosti už ani nedůvěřujou když dělají takhle prohlídky bez makléřů,že to ještě nezažili.Takže já jenom doufám,že to taky nebyli nastrčení lidi ale to si myslím že by se chovali jinak.Tihle to uznali dříve než jsem já něco řekla.Tak uvidím co mi sdělí ty Proluxáci,asi bych taky mela radši podat tu žalobu.Mějte se hezky Ilona