Další statečný provozovatel webových stránek je na naší straně! :o)))))

26.01.2011 16:52

Z mojí mailové pošty:

Dobrý den,
mých průměrných 10 návštěvníků denně dramaticky stouplo na 20. :-)
Mám prclanky.net, automatické schvalování článků, takže jsem nevěděl ani o prezentacích Proluxu, ani o Vaší zprávě.
Dnes mi psala GŘ Proluxu, abych Váš článek odstranil.

Přečetl jsem si ho a nemyslím, že bych se měl bát, když ho tam nechám. Odkázal jsem paní na článek na Lupě, která se s nimi již soudí a odvolala se. Navíc ve Vašem textu není žádné hanobení apod., prostě je to informace.

Zajímavá je první stránka Googlu, 1. místo prezetace Prolux, 2. Vaše, ostatní jsou kauzy, soudy atd.
Článek tedy nechávám, snad nebude Prolux moc prudit.

     Jan Pokorný     

Pokračování zde:

 

https://prclanky.net/obchody-a-sluzby/1619/varovani-pred-rk-prolux-consulting-int-s-r-o.html