Autentické příběhy od 21.6.2011

05.08.2011 15:26

 

4.8.2011

Dobrý den,

dostali jsme se také do spárů té bandy podvodníků ( omlouvám se za výraz, ale v daném případě je víc než velmi mírný...). V květnu konkrétně 9.5.  jsme podepsali " neexkluzivní " smlouvu panu A. Učíkovi. Dne 11.6. jsem se vdala a tím se mi změnilo příjmení. Prodávaná nemovitost ( byt) je psána na mě. Mám jim tuto skutečnost hlásit i když na katastru jsem změnu zatím nehlásila? 

Na pondělí 8. 8. 2011 mi sjednali prohlídku, prý přijde zájemkyně o byt. Máme připravený formulář o nezávazné prohlídce bytu. Ten poté vyplněný odešleme na Prolux. Máme z prohlídky strach, nevíme jak se chovat. Nemohla by to třeba být nastrčená osoba?? Opravdu se toho bojíme. Jedeme teď na svatební cestu a moc dobře po těle nám z této situace není. Výhodou pro nás je, že na bytě je zástava ( stavíme RD) o čemž jsme pana Učíka informovali a on s tím neměl problém. Dokud nepožádáme o převedení zástavy na RD, nebude možné byt prodat - je to proti smlouvě o hypotečním úvěru. Zatím toto není možné, jelikož RD zatím nemá požadovanou hodnotu. Máme tuto skutečnost říct zájemkyni? Jako že byt zatím neprodáme, možná za rok...?? Jsme bezradní a nevíme jak se zachovat, abychom si nenaběhli a případně neuškodili.

 

Moc děkujeme za to, že to vše pro nás podvedené děláte. Máte můj hluboký obdiv a plnou podporu.

 

S přáním příjemného dne/noci

 

J. V.


3.8.2011

Dobrý den,
chtěl bych vás požádat o radu a postup řešení situace se smlouvou Prolux.
Jako jeden z mnoha jsem se i já nechal zlákat postupy makléře a mnoha
sliby a podepsal jsem smlouvu s Proluxem s jednou vy jímkou (nevím zda bude k něčemu dobrá)
na dobu 6 měsíců.
Smlouvu jsem podepsal 13. dubna 2011 a teď stojím před nutností zaslat
ukončení trvání smlouvy (2 měsíce předem), aby nedošlo pro prodloužení - tedy do 13. srpna.
Předmětem smlouvy je družstevní byt, který jsem z důvodu nutnosti finančních
prostředků na dostavbu DR musel již prodat. Byt je nyní předveden
do osobního vlastnictví a na nového majitele.
Prosím o radu jakým způsobem mám nyní postupovat??
Popřípadě zaslání nějakých podkladů.
Děkuji za kladné vyřízení.

VM

2.8.2011

Dobrý den paní Glaserová,
předem chci poděkovat že bojujete za nás všechny kteří sme naletěli Proluxu.Moje družka chtela prodat byt tak dala inzerát do místních novin
volalo několik realitek vždy ale odmítla protože,k nim nemáme důvěru.Prolux byl však neodbytný volal opakovaně a natolik vychválil svoje
služby až družka nakonec svolila k nezávazné schůzce.Na schůzku do inzerovaného bytu jsme šli oba,přijel zástupce proluxu pan Martin Flíček.
Vystupoval velice slušně a seriozně,navázal s námi rozhovor o rodině o tom jak sám svůj byt rychle a dobře prodal.Opakovaně nás ujišťoval
že smlouva není exkluzivní že si byt můžem kdykoliv prodat sami že smlouvu s Proluxem můžeme kdykoliv ukončit s dvouměsíční výpovědní lhůtou.
Prodejní cenu nemovitosti určujeme my nikdo jiný a případnou slevu si určíme pouze my.Odměna pro Prolux ,že je s nami dohodnutá částka navyšenaná k naší
prodejní ceně.
Žádná procenta jak u jiných realitek.Tak dlouho přesvědčoval a ujišťoval že z jeho strany je pouze férové jednání až družka podepsala
aniž by jsme pořadně prostudovali co vlastně podepisuje.Pak měl pan Flíček hovor že na něho již čeká další klient, družka mu ješte podepsala
že jsme s ním byli spokojeni a že nám vše náležitě vysvětlil.Je to dva měsíce od podepsání dosud přišla pouze jedna sms,žádný zájemce a cenu
nemovitosti bez našeho vědomi snížil Prolux o 200000 korun.
Prosím o radu paní Glaserová jestli máme podat trestní oznámení, na zítřek máme dohodnutou schůzku s právničkou
Děkuji mnohokrát s pozdravem SM a ZM

 

 

1.8.2011

pani Svetlanko chtela bych vas poprosit o radu v listopadu 2009 jsem prodala
svuj barak a momentalne jsem jako bezdomovec adresu trvaleho pobytu mam na
mestskem urade v Pribore taky jsem hloupe naletela Proluxu.barak jsem prodala
pres jinou RT ale proluxu jsem poslala vypoved jak mi tvrdily ze bude
stacit.myslela jsem ze je vse v poradku.ale pred tydnem jsem zjistila ze mi
zablokovali ucet a dali mi tam exekuci na 82000kc.nemam zadny papir ani nevim
o rozhodnuti exekuce exekutorovi se nemohu dovolat nevim co mam delat us ani
nevim jestli mam vubec nejaky papir od proluxu nemam nic v rukach nevim jak podat
bez neceho trestni oznameni nebo jak mam podat odpor proti platebnimu rozkazu
jestli us neni pozde prosim poradte mi. Od proluxu mam pouze tu smlouvu co jsem jim podepsala, jejich vizitku a podaci listek jak jsem jim posilala odstoupeni od te smlouvy.Jak jsem prodala danou nemovitost tak jsem odcestovala do zahranici kde jsem doposud a v Cesku jsem vedena jako bezdomovec s adresou trvaleho pobytu na Mestskem urade v Pribore takze zadnou jejich korespondenci jsem neobdrzela od doby kdy jsem jim poslala to odstoupeni me nikdo nekontaktoval.Az nyni 18.7 jak jsem volala do Komercni banky mi zdelili ze mam ucet zablokovany od 11.7 zdelili mi c.j pod kterym exekuce je a kdo ji vyrizuje je to pan Ondrej Mares z Litomeric ale tomu se porad nemohu dovolat psala jsem mu email ze bych potrebovala papir o narizeni exekuce ale zatim se neozval dovolala jsem se pani Kudrnove je to pravni zastupkyne proluxu ale ta mi rekla ze ona mi nebude davat zadne informace proti svym klientum.Nevim kde jinde bych mohla pozadat o ten papir o narizeni exekuce.Vyse uvedene papiry co mam budu mit behem pristiho tydne tak vam je pak naskenuji.Nevim kdo o exekuci rozhodl.Zatim moc dekuji moc si toho vazim ze mi chcete pomoct M.

 

24.7. 2011

Dobrý den paní Glaserová. Máme stejný problém,jako spousta lidí,kteří naletěli firmě "PROLUX".Jmenují se H P a manželka Z.Bydlíme v K u a telefonní kontakt na nás je.Podepsali jsme s již jmenovanou firmou smlouvu o zprostředkování prodeje. Po odchodu makléře a následném prostudování smlouvy,jsme zjistili co jsme vlastně podepsali.Rozhodli jsme se proto, že s prodejem počkáme rok, až vypovíme smlouvu.Situace se však změnila v těchto dnech, kdy se objevil vážný zájemce o koupi.Dozvěděl se od našich známých, že prodáváme stavební pozemek a chtěl by ho co nejdřív koupit a začít stavět.Problém je v tom, že jsme smlouvu podepsali v březnu 2011 a tudíž zbývá ještě dlouhá doba do jejího vypovězení.Chtěli bychom se proto spojit s Vámi, jestli byste nám neporadila jak se vyvarovat chyb.Chceme se taky zaregistrovat do Vaší organizace "STOP", abychom mohli přispět ke společnému boji proti darebákům z proluxu. Odpovězte nám, prosím, abychom mohli sdělit podrobností k našemu případu. Děkuji S pozdravem H.
                              

 

20.7.2011

Dobrý den paní Glaserová,

Včera jsem podepsal smlouvu s Proluxem ohledně podpoře prodeje členského podílu družstevního bytu.
Manželka i já jsme členové družstva.
Tak jsem Vás chtěl požádat o radu jestli mám nějakou šanci od smlouvy odstoupit,protože jsem byl podveden ve stylu již známého scénáře:lži,lži,lži-rychle podpis,protože pospíchám na další schůzku a po odchodu teprve čtení té hrůzy co jsem ve spěchu podepsal.
Manželka je spolumajitelka bytu,ale smlouvu nepodepsala.Je v tomto případě nějaká šance,že je smlouva neplatná?Navíc jsme oba dost z celé věci znechuceni a tak jsme se se dohodli,že byt prodávat nakonec nebudeme.Je nějaká šance když podám na Proluxu žádost o stornování smlouvy z důvodu lživých praktik a triků se strany makléře a tím,že byt nechceme po této zkušenosti prodat?Svědka jak nám makléř lhal by jsem měl(kolegu z práce) s tím,že pokud mi smlouvu bezplatně nestornují,tak podám na makléře trestní oznámení.
Za jakoukoliv dobrou radu budu vděčen.
Celou noc jsem nespal a jen tak asi ani nebudu.
Předem děkuji za Váš čas i případnou radu.
Přeji pěkný den.

Zatím s pozdravem PB

 

19.7.2011

Vážená paní,
včera tj. 18.7.2011 nás navšívila makléřka firmy Prolux Lenka Eichlerová spolu se svým kolegou. Našli si na internetu, že prodáváme byt a sami nás kontaktovali a smluvili si schůzku po několika urgencích (voláním i SMS nás bombardovali asi 7x). Nakone jsme s nimi sepsali "smlouvu opodpoře prodeje členského podílu". U podpisu nás neustále rozptylovali a dali nám na telefon i svého nadřízeného. Poté, ještě večer téhož dne, nám makléřka poslala email, kde chtěla poslat fotokopii smlouvy o převzetí bytu. To jsme odmítli poslat s tím, že smlouvu ukážeme až případnému zájemci o byt. Že nic posílat nebudeme, a pokud budou na tomto požadasvku trvat, že odstoupíme od smlouvy. Na to už nám nikdo neodpověděl.
Ráno (tedy dnes) jsem na internetu objevila vaše stránk a s hrůzou zjistila, že jsme naleteěli podvodníkům.
Ihned jsem napsala email, ve kterém odstupujeme od smlouvy do 24 hodin od jejího podepsání . Uvedla jsem tam, že odstupujeme podle paragrafu 57 obč. zákoníku. Že se nám vnutili pomocí lží a že smlouva byla podepsána pod psychologickým nátlakem, což je vše pravda.
Poraďte nám, prosím, zda je tento postup správný, a co bychom měli udělat dále. Máme smlouvu i s jinými RK. Máme byt stáhnout z prodeje?
Děkuji za odpověď
Mgr. LF, MF

16.7.2011

Dobrý den,

p.Glaserová nezlobte se že Vás obtěžuji,ale tento týden jsem podepsal smlouvu s Proluxem - taky to byla schůzka sjednaná jejich operátorkou po telefonu a potom přijel p.Valenta a ujištoval že se nejedná o žádnou exkluzivní smlouvu a když odešel tak jsem se zhrozil,chtěl bych poslat odstoupení od smlouvy do 14ti dní,chtěl jsem se zeptat jestli už má někdo zkušenost s tímto odstoupením a jestli Proluix na mě nebude vymáhat nějaké peníze,chtěl jsem napsat do diskuze,ale prováděl jsem přihlášení dnes v noci,jelikož pracuji tak dlouho a nemám v práci přístup na internet.Ještě mě nedošlo přihlašovací heslo do diskuze,tak píši Vám o radu.Smlouvu jsem hned předal právníkovi s tím že my sdělil že je ta smlouva tak dobře napsaná pro ně a ještě je tam napsáno že jsem si schůzku sjednal dopředu a tím pádem nejde napadnout,jenom napsat dopis že jsem prodej nemovitosti musel stáhnout vzhledem k neuskutečnění plánovaných změn spojených právě s prodejem,proto jsem Vás oslovil o pomoc - zda někdo z poškozených zkoušel tuto výpověd a jak dopadl.Děkuji Vám a nezlobte se s přáním hezkého dne M P

 

14.7.2011

Dobrý den,

chtěla bych Vás informovat, že Proluxu se zase podařilo podvést někoho dalšího a to konkrétně moji babičku( podepsala smlouvu před měsícem), protože studuji práva a tento podvod tedy beru osobně, hodlám se aktivně bránit. A právě o způsobech aktivní obrany bych Vás ráda poprosila o pomoc. Zajímalo by mě, jak to dopadá, když se poškozený brání podáním žaloby na neplatnost smlouvy z důvodu rozporu s dobrými mravy. Znáte nějaký takový spor? Jak bylo agrumentováno? Jaký byl verdikt soudu? Došel nějaký takovýto spor až k nejvyššímu soudu? Znáte nějaké soudní rozhodnutí, které by se zabývalo nepřiměřenými podmínkami smlouvy?

Dále bych se Vás ráda zeptala, zda znáte nějaký spor, kde by bylo argumentováno, neoprávněností osoby, která uzavřela smlouvu ( konkrétně nemovitost ohledně, které uzavřela babička smlouvu je v dědickém řízení, takže je otázkou, zda vůbec byla oprávněna smlouvu podepsat)?

Dále bych Vás poprosila, zda byste do seznamu podvodných makléřů přidala jméno Martin Flíček.

Nevíte, zda si ti podvodní makléři nahrabou aspoň hodně peněz nebo zda jen za málo peněz dělají špinovou práci pro šéfy společnosti? Já se jen ptám, co je to za lidi a jak se jim žije s vědomím, tak jsem zase dneska někoho okrad. To člověk přestává věřit na dobro.

Na závěr bych mohla jen říci, že fandím Vaší inciativě a pokud by byl v Praze nebo v okolí sraz poškozených, tak mě prosím informujte.

S pozdravem

LP

 

13.7.

dobrý den muj případ je jiný dne 15,12,2010 přisla k nám manažerka od proluxu že má kupce na muj byt a že už vybavuju uvěr na muj byt za 1,400.000kč,a proto chce semnou uzavřít závaznu smlovu,chce mít jistotu že dál nebudu prodávat, pochopitelne ani v prosinci ani leden-unor -březen ani neozvaly,ted už vím že to byl podvod namne,,u podpis smlovy byly dva svedky,,vsechno slyšely jak manažerka říká že má klienta na muj byt..pochopitelne já našel kvetnu lidí na prodej a prolux chce zato 72,000kč, nemám ani smlovu zatím ani nic neposlaly ale paní bielková mne vyhrožuje cez maiil víz posílám,,nemám žádný doklad jak podat trestný oznámění co mám dělat? děkuju za oopoved..pozdravem S.

 

 

21.6.2011

Dobrý den paní Glaserová,
Můj přítel loni též podepsal smlouvu RK Prolux s panem Učíkem,letos 24.5.2011 nám měla po roce skončit smlouva.Vypovězení smlouvy jsme poslali v únoru a vzápětí v březnu toho to roku.Až jsme tu výpověď podaly začali mít pro Nás klienty což za celou dobu od loňska neměli a s tím že cena bytu je 577tisíc .,,bez našeho vědomí" (z 920tis.) si ji snížili aniž by Nás informovali.Už to bude měsíc co nám skončila smlouva,ale Náš byt se na jejich servu nadále objevuje z podtextem rezervováno.Můj přítel se tam snaží cca 3 týdny dovolat a zeptat se proč stále nabízejí jeho byt,ale vždy mu řekne operátorka,že není kompetentní,že se mu někdo ozve.


                                                          S pozdravem BŠ a MV