ÚČET STOPKY

07.10.2010 09:28

DO FOTOGALERIE JSEM DALA VÝPISY Z ÚČTU ZA SRPEN A ZÁŘÍ - omlouvám se, že se tu neobjevily dřív, ale čekala jsem, kdy mi příjde ze spořky výpis. Zadávala jsem si zasílat výpisy poštou jednou měsíčně. Včera mi ale paní na přepážce zjistila, že ta jiná paní co mi účet zakládala, to popletla a ačkoli jsem neměla netbanking, tak mi zaškrtla zasílání výpisů-Elektronicky....Achjooo!

Navíc koukám, že nám spořka užírá pěkně na poplatcích :o(((

Já jsem při zakládání účtu musela vložit minimální částku 1000 Kč,-

Pak jsem z účtu vybrala                                                     2000 Kč,-

1000 ,- ..............................................Kolková známka ke hromadné žalobě

1000,- ...............................................Placky Stop-prolux

Ještě bych měla dát něco kameramance, která pro nás točila a sestříhala záznam demonstrace (toho materiálu je víc a můžeme ho použít dle vlastního uvážení) Ale vzhledem k tomu, že na účtu to není, až zas tak slavné, zaplatím jí zatím ze svýho.

Nemusíte posílat velké částky, ale i po stokuruně, která nikoho nezabije, by to mohlo být při počtu poškozených (jenom zde u nás 411 odkliknutých) poměrně slušná summa. Takto to zatím na právní zastoupení není. Takže budu muset naši Hromadnou žalobu u soudu hájit sama.