Tak toto je už vážně moc!

27.07.2010 16:05

Tento e-mail jsem obdržela před chvilkou (publikuji se svolením autorky):

Dobrý den paní Světlano,

takže jsem kontaktovala paní Peckovou, která mi sdělila, že v případě úmrtí smlouva končí. Ale upozornila mě na to, že v případě Proluxu mám očekávat všelico. Hned jak mi přišel úmrtní list, tak jsem ho (14.7.) do Proluxu poslala s tím, že je žádám o stažení nemovitosti z jejich nabídky a smlovu považuji z důvodu úmrtí za neplatnou. Dnes mi volal z Proluxu nějaký chlap s tím, že smlouva je i nadále platná a to celý další jeden rok. Nejspíš si myslel, že nevím, že otec ještě ve dvouměsíční výpovědní lhůtě stihnul smlouvu vypovědět. Když jsem mu tohle sdělila, že otec poslal dopis s požadavkem na neprodloužení smlouvy, mám dodejku o převzetí dopisu, tak byl zaražený a nakonec z něj vypadlo to, že jsme porušili smlouvu. Důvod porušení? Otec zemřel a tím, že zemřel nedodržel své závazky!!! Požadují pokutu 19500,-. Jsou to zkur... svi....promiňtě, ale celá se z toho klepu. Neustále mlel o tom, že pro prodej nemovitosti udělali maximum, uskutečnili 186 prohlídek. Dle jeho pozemek prý půjde do dědického řízení a s ním i právní vztah s Proluxem. Na to jsem mu ještě v klidu sdělila, že právní vztah úmrtím zanikl a není tedy co dědit. On prý kde jsem na to přišla...já že věci kolem úmrtí, rušení smlouv apod. řešíme s právníkem. Na to se mě tedy zeptal, zda souhlasím s pokutou. Zde už můj hlas přešel to hlasitější roviny, aby chlapec pochopil, že opravdu žádnou pokutu platit nebudu. Na to tedy řekl, že dá do jejich evidence můj požadavek (konec smlouvy) a že se se mnou spojí jejich právní zástupce.

Teď nevím, zda čekat až se se mnou spojí jejich právní zástupce a nebo podat trestní oznámení. Jenže nevím na co ho podávat, když otec zemřel. Nemáte nějakou radu? Prosím, nevíte zda paní Pecková má ještě časové kapacity na to, aby mne zastupovala?

Omlouvám se za své stesky, jistě i Vy jich máte dost. Potřebovala jsem se z toho vypsat. Sedím totiž v práci a musím držet jazyk za zuby...přitom se to ve mě hromadí jak v papiňáku:).

Ještě jednou děkuji.
A.S.

 A o dva dny později:

Dobrý den,

měla jsem dnes další "milý" rozhovor s proluxem, konkrétně s p. Galovičem. Takže cituji: "Pokud dáte na stádo hloupých ovcí z internetu, tak Vás upřímně lituji".

Smlouvu považuje za platnou do 20.8.2010. Pokud mi do té doby seženou kupce, jsem nucena buď prodat a nebo zaplatit 6% z provize. To jsem mu řekla, že je 42 tis. + DPH a na to mi řekl, že DPH po mě chtít nebudou. Takže mi potvrdil, že mě chcou tak jak tak oškubat. Tak jsem mu, ani nevím pokolikáte, sdělila, že s pozemkem nemohu nijak disponovat, protože není po dědickém řízení. Prý najdeme "kompromistní řešení". Jsou to zmr..., zmr..., zmr...! Na všechny, kteří na ně podali TO budou dle jeho slov podávat žalobu. Protože se jedná o nepodložené, pomlouvačné tvrzení. Věřím tomu, že chlapec musí mít vymytý mozek. Přeci není možné, aby normální člověk dělal takovéhle svinstvo. Kontaktovala jsem dnes kap. Hanzlíka ohledně podání TO. Ten mi řekl, že pod něj tohle nespadá. Neutrpěli jsme zatím žádnou finanční škodu. Prý je to na občansko-správní spor. Psala jsem tedy Mgr. Peckové, zda by mi bylo ochotna v této věci pomoct. Zatím čekám na odpověď.

Aneta Struhalová