SOS

09.06.2010 13:26

Zajímaly by mě Vaše zkušenosti s Občanským sdružením SOS Sdružení Obrany Spořebitelů

Já mám osobně zkušenosti pouze velmi negativní! První dotaz, který mi byl zodpovězen právníkem SOS, se týkal uvádění paragrafů v žalobě (zda je citovat v plném znění, či nikoli) V tomto mém dotazu nebylo ovšem ani zmínky o Proluxu.

Na druhý dotaz který se již týkal Proluxu, jsem obdržela pouze doporučení, že je to MIMO JEJICH KOMPETENCE a více o Proluxu, se dozvím na stránkách Antiprolux. Toť vše!

Posílala jsem na SOS opakovaně prosby o pomoc ohledně podání Hromadné žaloby, jelikož oni jsou jednou ze 3 oprávněných organizací v naší zemi. Přesto, že jsem své dotazy přes epodatelnu podporovala sms zprávami (v celkové hodnotě 90Kč.), nedostalo se mi již ani jediné odpovědi!

 

Sdružení na obranu spotřebitelů SOS tedy dělá mrtvého brouka a na dotazy týkající se Proluxu nereaguje!!!! Za co dostáváSOS od státu milionové roční dotace ??? Konkrétně pro rok 2010 se jedná o částku 5 300 000 na provoz jejich webových stránek! Když se ovšem chcete zaregistrovat, abyste mohli poprosit o radu, platíte další peníze!

Jak je možné, že na stránky SOS, není možné vložit příspěvky týkající  RK Prolux??? Poslední příspěvky na toto téma, které se tam zobrazují, jsou z loňského roku!

Nenabízí se zde snad podezření z korupce? Podle mého názoru ANO! Jinak si jednání Občanského sdružení SOS, nedovedu vysvětlit!

Ráda bych se tedy zeptala, zda se někomu z Vás podařilo v letošním roce vložit na SOS, příspěvek o Proluxu???

Odpovídejte prosím v diskuzi nebo na můj mail.  Děkuji!