Příběhy vyproluxovaných z těchto stránek

26.07.2010 11:06

Příběhy lidí, kteří prožili na vlastní kůži dotek zla jménem Prolux! Jejich životy již navždy zůstanou poznamenány zážitkem srovnatelným se zážitkem požáru, povodně...zemětřesení. Kdo nic podobného neprožil, ten pravděpodobně nepochopí

 

Zde jsou příspěvky lidí z diskuzního fóra na těchto stránkách. Budete li mít zájem podělit se s ostatními o svůj příběh a zkušenosti, napište svůj příspěvek do diskuze na této stránce a já ho pak přemístím sem do Blogu. Budu ráda, když budete informovat ostatní i o průběhu jednání a výsledcích rozhodování Rozhodčích soudů a podobně. Děkuji Vám!

Dobrý den,
až do dnešního dne jsem žila v domnění, že se v oblasti realit vyznám. Již několikrát jsem byt kupovala, prodávala i pronajímala. Spolupracovala jsem s mnoha realitními kancelářemi a mám svůj systém jak výhodně prodat i levně koupit. Vím, že uzavřít exkluzivní smlouvu je největší chybou a brzdou prodeje a proto má první slova (poté co mě osloví realitní kancelář se zájmem spolupracovat) jsou: při prodeji svého bytu nemám zájem o exkluzivní smlouvu. P. Bláha z PROLUXU s mou podmínkou souhlasil a předložil mi smlouvu ze které při prvním pohledu nevyplývalo, že by byla v rozporu s jeho tvrzením - totiž, že uzavíráme nevýhradní smlouvu. Smluvní ujednání na druhé straně smlouvy jsem si pozorně četla - než mě pan Bláha rozptýlil dotazy ohledně prodávaného bytu - právě ve chvíli, kdy jsem se přiblížila k odstavci 3, bod g) - že nesmím uzavřít smlouvu s jinou osobou... Díky milé a vytrvalé konverzaci a opakovaným ujištěním, že smlouva je opravdu klasická, nevýhradní - jaké jsem jistě již podepisovala..., jsem již nedočetla. Nicméně díky své vrozené podezíravosti jsem přeci jen na přední stranu smlouvy ručně doplnila "SMLOUVA JE NEVÝHRADNÍ" - čímž jsem si vysloužila velmi zvláštní pohled svého makléře. V té chvíli jsem to pokládala za projev zklamání nad mou nedůvěrou. 9 dní po podpisu nalézám Vaše stránky. Po pečlivém přečtení Smluvních ujednání které jsem podepsala, jsem v šoku. Jsem opravdu zvědavá, jak dalece mě moje obezřetnost zachránila... Nyní mám smlouvu, kde první strana je v naprostém rozporu s podmínkami na svém líci. Všem podobně postiženým přeji pevné nervy, kvalitní právníky a mnoho zdaru při společné snaze odstranit společnost Prolux z českého realitního trhu.

A další

pri prodeji sveho bytu 3+1 v osobnim vlastnictvy sem si podala inzerat na internet s vyslovnou vetou RK nevolat.Samozrejmne se mi ozvalo nekolik realitek,ale jelikoz se mi byt nedarilo prodat a spechalo to,svolila jsem,ale NEZADALA O TO prodat byt pres RK.Byt byl teda na strankach jine realitky a ozvala se taky RK Prolux.Rekla jsem jim ze byt uz mam v nabidce u nekoho jineho a mila pani mi rekla ,ze to vubec nevadi,ze si jen byt nafoti a da na jejich stranky,taky jsem rekla ze nic co by chteli zaplatit nepodepisu,jelikoz volali oni mne, ne ja jim.Pani mne ujistila,ze nic platit nebudu...Pani prisla,byt nafotila,jeste mi dala k telefonu nejakou jejich nadrizenou,ktera mne obeznamila uz ani nevim scim.smlouvu jsem podepsala,ale nejak se mi nezda zeby tam byla zminka o nejakych 6procentech....za 5mesicu jsem nemela ani jednu prohlidku od proluxu,ale nasla jsem kupce pres tu jinou RK,byt se prodal a ja mela klid, ze uz to mam z krku.Vcera odpoledne mi volal pan z pravniho oddeleni Prolux,ze jim dluzim 6procent z prodejny ceny tak jsem ho ve vzteku ze zemne dela blazna neslusne odpalkovala.V zapeti mi prisla sms ze namne podaji zalobu jestli to nehodlam resit a este mne oznacil za vulgarni damu.Nedostala jsem od nich zadny dopis,zadne varovani,proste nic a ted se jen klepu co mi v tom dopise posle.Smlouvu snima samozrejmne nemam,vyhodila jsem ji,coz byla blbost,protoze ted nemam v rukach nic.Navic byt patril v te dobe i memu manzelovi,ktery nic nepodepisoval,ted jsme uz ale rozvedeni.chci se jen zeptat jestli je dobre podat na prolux zalobu driv,nez mi poslou jakykoli dopis a jestli je nekdo,kdo ma skusenosti stim co se stane kdyz zaplatim, nebo nezaplatim.Zhroutil se mi kuli tomu vztah a jsem zoufala,moc prosim o radu.Katerina

A další:

Vážení, chtěli jsme s manželem zakoupit od Proluxu rodinný dům v Ostravě. Manžel kontaktoval Prolux X-krát. Pokaždé operátorka řekla, že nás bude v nejbližší době kontaktovat. Vzhledem k tomu, že se nikdo neozýval, žádný makléř, nikdo, jsme se rozhodli dům koupit od paní, které jej měla v realitce kolem 5 let!! Opakuji 5ti let! Chudák stará paní, domnívala se, že by jí mohla táto společnost (raději už nepíšu realitka) pomoci. Nakonec jsme se rozhodli, že dům koupíme přímo od ní. KOmunikace s Proluxem - žádná. A ejhle! Po změně majitele se Prolux ozval paní, že od ní chtějí PROVIZI /a ne malouo))/. Dámy a pánové, toto je podnikání? Toto je podvod , vydírání. Ochota svědčit je tady na místě - kdykoli.
Sonia a Jan

 A další:

Dobrý den, i já jsem byla nucena podat trestní oznámení "pro pokus o podvod" na RK PROLUX, a to jsem podala na základě jejich požadavku zaplatit provizi i přesto, že se mi povedlo, po dlouhém naléhání, přimět makléřku zapsat slovo "NEEXKLUZIVNÍ" do přílohy smlouvy. Jen pod touto podmínkou jsem byla ochotna tuto smlouvu podepsat, protože jsem měla již neexkluzivní smlouvy s jinými RK. Samozřejmě mě, ale natlačila do podpisu "vyžádané návštěvy" (to se nezakládá na pravdě), a do souhlasu s řešením sporu u "JEJICH" Smírčí Komise v Brně.
Udivuje mě jejich drzost, že i v tomto případě se pouštějí do sporu a již informovali mého právníka o předání celé záležitosti ke SK.
Určitě doporučuji veškerou korespondenci s RK PROLUX nechat na právníkovi, neboť protistrana musí cítit silnější odpor, než psaníčko nás obyčejných lidí.
Také doporučuji podat tresní oznámení na policii. Přesné znění:
"Trestní oznámení pro pokus o podvod", směřovat na PČR, Obvodní ředitelství Praha IV, Přípotoční 300, Praha 10
služba kriminální pol. a vyšetřování - odbor hospodářské kriminality k rukám p. Kováče, tel.974 860531
P. Kováč sbírá veškeré podklady k této záležitosti. Posledním hovorem vedeným asi před rokem mi bylo naznačeno, že je nás už více než 250, kteří jsme toto oznámení podali a jedná se už o škodu několika miliónů.
Z jiných dobrých úst mi bylo sděleno, že v žádném případě "neplatit"!!!!! Jestli je odsoudí, už nikdy peníze neuvidíme. Chce to pevné nervy! Iva    

Ivo, pro Vaši informaci, těch Trestních oznámení je již kolem 350 a vyšetřuje to nyní Kpt.Hanzlík! Více o podání Trestního oznámení najdete zde v Otázkách a odpovědích a VZOR Trestního oznámení na úvodní stránce zelený sloupeček vlevo! S.