Jsem znechucena!

19.03.2011 20:41

Takže vážení...před chvílí jsem psala že nebudu rozepisovat praktiky které zkouší Prolux jak prodat, aby měli zase něco do kapsy....ale rozhodla jsem se že to napíšu, jelikož se neštítí vůbec ničeho!!!!!!!!Můj byt jsem chtěla prodat za částku 590 000kč.Celý rok mi ji stále snižovali a snižovali...a já jim volala že nesouhlasím a oni mi psali maily že nemusím samozřejmě souhlasit.....no a týden před vypršením jejich smlouvy se ozval dle nich "vážný" zájemce který chce můj byteček koupit ale za cenu kterou si oni snížili!!!!!!!samozřejmě já jejich cenu neakceptuji v žádném případě za jejich cenu neprodám.Jejich makléřka však s kupujícím podepsala smlouvu o rezervaci aniž by mě kontaktovala předem a to k tomu za 430000 kč.No takže já jsme musela vysvětlit kupujícímu že neprodám svůj byt za nějakých 430000 ale za 590000kč. Kupující byl samozřejmě zaskočen,protože se při podpisu rezervačního poplatku ptal makléřky/p.Učíkové/ a ta mu řekla že s cenou souhlasím!!!!!!!!!!!!!směšné,že????????Tak jsem musela vysvětlit že se semnou nikdo nebavil a že si trvám na své ceně.Ještě tentýž večer jsme psali na P.mail a odpověď????? "já o voze-oni o koze"samé bláááááboly!!!!nic podstatného.Nicméně mi v úterý volola paní z P. že to za tu cenu nikdy neprodám,že se ceny bytů snížily atd...což samozřejmě každý z nás ví a přesvědčovala a přesvědčovala..../vyznělo mi to jako výhružky/Já jsme ji asi po 20 min.řekla že pokud mi ho neprodají za původní cenu,prodám si ho sama i třeba až za 5let.To se samozřejmě zase nelíbilo ni a tím se hovor ukončil.Dva dny byl klid. Dnes ovšem dostala kupující strana od nich poštou smlouvu k převodu mého podílu za částku 430000kč!!! / ale mě dosud nepřišel jediný dopis a něco k podpisu už vůbec NE !!!! a samozřejmě jim psal společně semnou již zmíněný mail ve kterém důrazně žádal o odstoupení z rezerv.poplatku z důvodu nedohodnuté ceny!!!/ Jsem velmi znechucena praktikami zmíněné RK a jsem velmi ráda že mi dnešním dnem s nimi smlouva končí, každopádně mi mají v pondělí volat a pokud se ještě jednou stane že pošlou nějakou smlouvu ohledně mého bytu jiné osobě spolu s mými iniciály,r.č. apod.aniž bych o něčem věděla obracím se okamžitě na policiiČR...........společně s kupující stranou.   Klepáčková Jarmila