HANOPIS

05.09.2010 08:14

https://www.financninoviny.cz/zpravy/v-praze-demonstrovali-klienti-realitni-kancelare-prolux/523745

Tento přípis, jsem nalezla v diskuzi pod zprávou Tv Nova :

viki |anonym|: TRAPNEEE!Neco tak trapneho jsem dlouho nevidel, pani Glazerova asi prestrelila, davam podnet jako okradeny clen sdruzeni k prosetreni toho, kolik staly odznacky, kolik ma z toho, ze nas doporucuje sve kamaradce pani advokatce Peckove, kolik chtela vyrejzovat za ubytovani v praze pro kolegy mimoprazske... ostuda, zlodej krici, chytte zlodeje a TO PROSIM V NEMOCENSKEM STAVU jak mi po prazskem fiasku doslo. Vzdyt tam bylo vice novinaru nez clenu debilniho srduzeni, ihned vystupuji a podavam trestni oznameni na pani Glazerovou! podvodnice

A tento mail, jsem obdržela včera:

Dobry den pani Světlana Glaserová.
> Jsem taky dostal do potiže s PROLUXEM.
> Muzete rict alespon jaky mam sance vyhrat proti nich?
> Slozenku jsem jeste ne dostal, ale telefonicky mne sdelili, ze budou chtit po
> mne pokutu 6% predpokladane ceny.
> Ja nabidl snizit tuto častku do min. ale mne odpovedeli ze my v pravovem statu a
> zadny domluvy se mnou ne budu.
> Jsem rekl, ze v tomto pripade pujdu do policii, mne odpovedeli, ze ja vyhrožuji
> i že na mne bude podano trestni oznameni...
> Muzete mne nejak otpovedet, co mam podniknut, a co mam cekat. Budu rad veskerej
> informacii.
>
> Victor

Při porovnání těchto dvou písemností, to na první pohled může budit dojem, že se jedná o jednu a tutéž osobu (klávesnice bez interpunkce, podpis VIKI=Viktor). Při detailnějším ohledání, jsem však dospěla k názoru, že tento hanopis byl zcela evidentně podvržen a to právě se záměrem svést ho na tohoto konkrétního pana Viktora. Na rozdíl od Hanopisu, jsou totiž věty v mailu, skutečně skládány cizincem. Naši milí vyčůraní Androidé, tedy evidentně předpokládali, že zabijí dvě mouchy jednou ranou. Za prve, že se zbaví trestního oznámení od pana Viktora (když já ho pošlu do někam) a za druhé, že mě zostudí, že členové našeho sdružení nedrží při sobě. Já však pánům Androidům takovou radost opravdu neudělám  a panu Viktorovi o kterém, jsem skálopevně přesvědčena, že není VIKI, ráda pomohu, co mi budou síly stačit! ;o)))