JAK ZABÍT HYDRU ?

04.10.2012 20:12

Jelikož  stejně jako drtivá většina občanů se už nemohu  dívat na to, jak je naše země rozkrádána, cupována na kusy a co nejhůř, morálně devastována nenechavými podnikavci, došla jsem k závěru, že nadešel čas JEDNAT. 

Jakým způsobem začneme jednat je pochopitelně na každém z nás. Důležité je ovšem uvědomit si , že jednat se MUSÍ a že nikdo „tam nahoře“ za nás nic nevyřeší. Lhostejné přihlížení a distancováníse od problémů, které nás všechny trápí je v podstatě tiché napomáhání zločinu. Na toto nic nedělání se všichni ti podvodníci, korupčníci a mafiáni v naší zemi spoléhají.

Nikdy v životě jsem nebyla členem žádné strany, ani organizace kromě Skautské v letech 1967-69. Nyní ale cítím v kostech, že nadešel čas přestat nadávat doma u plotny, či u půllitru piva v hospodě.

Proto, když jsem dostala nabídku VV kandidovat v Krajských volbách za Středočeský kraj, tuto nabídku jsem bez váhání přijala.

Nikdy dříve mě nenapadlo zajímat se o dění v politice, respektive sametovou revolucí pro mne zájem skončil a myslela jsem si, že od 1.1.1990 už budeme žít jako v pohádce. Chyba lávky!

Pohádka se ovšem zvrtla v horror a jakýkoli happyand je v nedohlednu!

Situace je nyní o to složitější a záludnější, že před revolucí byl pro určitou (většinovou) skupinu lidí jasný jeden nepřítel a tím bylo KSČ. Nyní jsou  nepřátel tisíce a navíc jsou maskováni jako vlci v beránčích kůžích a jejich identifikace je opravdu nesnadná.

Jedno vím ale jistě, že tím úhlavním nepřítelem napříč politickým spektrem je NEPOCTIVOST! Zpráv o podvodnících, korupčnících a mafiánech je plná televize, noviny i internet. Každý z nás se s takovým jednáním setkal. Je to tisícihlavá Hydra, která má navíc schopnost regenerace hlav. To ovšem neznamená, že bychom to měli vzdát a nechat se od té hydry sežrat!

Mě osobně do tohoto boje s Hydrou dotlačila v podstatě náhodná událost v podobě jedné z Hydřích hlav, respektive podvodné společnosti PROLUX Consulting Int.s.r.o., které jsem jako stovky jiných důvěřivců naletěla, ale jako jedna z mála jsem se jí postavila a svůj odpor dotáhla tak daleko, že nyní vím, že když se hodně, ale opravdu hodně chce, tak i v této zemi, kde důvěra lidí v ochranu ze strany státu čím dál více upadá,  lze dosáhnout toho, že i neuvěřitelné se stane skutečností !

Hydří hlava jménem PROLUX již visí s vyplazeným jazykem na posledním vlákně a dodělává. A takto je třeba zatočit i s ostatními hlavami. A já slibuji, že budu do posledního dechu podobné hlavy sekat , pilovat, kroutit a jinak likvidovat.

Prostě nedovedu MLČET a lhostejně přihlížet křivdám, které jsou na obyčejných lidech páchány. 

V rámci Občanského sdružení Společná Obrana nabízíme nyní pomocnou ruku všem lidem napadeným tisícihlavou Hydrou a zároveň i prostor k vyjádření, či spolupráci všem slušným občanům, kterým není lhostejné v čem budou žít příští generace této země.

www.spolecnaobrana.net/

Mottem našeho sdružení jsou (bohužel pravdivá) slova bojovníka za lidská práva Martina Luthera Kinga :

"Až se svět ohlédne za našim stoletím, bude plakat.
Ne proto, že bylo zaplaveno krutostí,
ale proto, že dobří lidé mlčeli.“

Děkuji tímto všem za šíření této zprávy!

Světlana Glaserová předsedkyně Občanského sdružení Společná Obrana