Autentické příběhy za poslední 2 dny v červnu a první den v červenci.

03.07.2012 07:27

 

Kromě těchto dopisů mi přibližně stejný počet nových lidí volalo i během víkendu. Za včerejšek to bylo 5 telefonátů a 1 mail!

 

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o radu.
Sestřenice chtěla prodat pozemek, já jsem jí s tím pomáhala.
Před časem má sestřenice podepsala s firmou Prolux smlouvu na prodej pozemku v autě.
Pak mi hned volala a následně poslala tu smlouvu. Poradila jsem ji ať ji okamžitě zruší.
Napsali jsme i nedostatky a odlišnosti ve smlouvě a poslala to doporučeně ještě ve lhůtě, uvedené v té smlouvě.
Bylo to cca v půli května. Zatím ji nic neodepsali a pozemek stále inzerují a snížili samy i cenu.
Nevíme co máme dělat.
Děkuji za radu.
Pohodový den.
V.J.

27.6.2012

Dobrý sen p.Glaserová,obracím se na vás s prosbou o pomoc.Dala jsem si soukromě
na internet inzerát na prodej bytu,za pár dní mě několikrát kontaktovali
telefonicky z Proluxu p.Rážová,neodbytně mě chtěla navštívit,s čím jsem nakonec
souhlasila.Nejdříve volala že přijede v 9hod,potom v 11 a nakonec přijela ve
13hod.Líčila mi jak byt bude do měsíce prodaný,jak je krásný že to nebude žádný
problém a že za něj mám nízkou cenu,že peníze za prodej nechtějí hned,ale že jim
je pak pošlu,během 2hod.návštěvy měla minimálně 6 hovorů se synem,s kanceláří,s
nějakým pánem,stále jen mluvila o tom jak ho rychle prodá.Když jsem jí řekla že
to nepodepíšu,že je tam odstavec že v případě že byt prodám sama tak bych
zaplatila 19.500+DPH,tak opakovaně tvrdila že mají staré smlouvy,že již neplatí
a že to tak určitě není že nemusím mít obavy,já jí prosila abych nenaletěla že
jsem již starší a musím si dávat pozor/70let/,tak mě ubezpečovala,že co si to o
ní myslím že je všechno v pořádku a že prodají měsíčně až 200 bytů,že to není
realitka jsem vůbec nevěděla,tak ještě jí říkám že je to smlouva na rok a ona že
mu vyjde vstříc a ten škrtla a napsala tam 2 měsíce že jí mohu zrušit bez
jakýkoliv náhrad a problémů/což byla lež jsem později zjistila/.Hned jak odešla
jsem sedla k PC a tam z hrůzou zjistila co jsem podepsala.Smlouvu jsem
podepsala18.6.2012 a hned 19.6 2101 dopoledne což nebylo ani 24 hod od podepsání
smlouvy jsem na podací lístek poslala odstoupení od smlouvy,které je podle
zákona do 14dnů platné.Nedalo mi to a ještě 20.6.2012 jsem opět poslal znovu
doporučeně s dodejkou znovu odstoupení od smlouvy.Dnes 27.6.2012 mě nějaká paní
volala z Proluxu,že sice odstoupení smlouvy platí,ale že musím za těch 24 hod.co
platila smoluva zaplatit 21.500Kč za jejich námahu a prý materiál.Prosím
jestli mi můžete pomoci vaše sdružení,já jsem před kolapsem ,sotva vyžiju z
důchodu peníze nemám,přece když podle zákona vypovím smlouvu tak nemohu nic
platit a ještě za 24hod.tzakové peníze.Děkuji prosím pomožte mi S.I.

27.6.2012

Dobrý den, vážená paní Glaserová!

Předevčírem jsem podepsala smlouvu o propagaci a podpoře prodeje nemovitostí s doplňkovými službami firmy PROLUX. Ozvali se mi telefonicky po uveřejnění mé nabídky prodeje nemovitosti. Myslela jsem, že jde o běžnou realitní kancelář, takže jsem jejich zástupce provedla objektem a dali jsme se do sepisování smlouvy. Působil dobrým dojmem a firmu PROLUX stavěl na špičku Českého trhu s nemovitostmi. Před podpisem smlouvy mne zarazil odstavec, kde si firma PROLUX stanovuje úplatu za propagaci a podporu prodeje ve výši 6%+DPH z kupní ceny uvedené v kupní smlouvě (což už je dost vysoké v porovnání s ostatními realitními kancelářemi), a to i v případě, že dojde k ukončení smlouvy, tj.když se nemovitost neprodá. Zástupce firmy PROLUX mi k této výhradě vysvětlil, že se budova 100% prodá, a když ne v prvním roce, tak v druhém, že jejich firma udělá vše proto, aby k prodeji došlo. K mému dotazu, co když se dřív nemovitost podaří prodat některé ze dvou realitních kanceláří, se kterými už mám neexkluzivní smlouvu, mi řekl, že to už si PROLUX s danou realitkou pořeší a podělí se nějak o procenta.

Zdálo se mi to prapodivné, ale podepsala jsem. Celý den poté jsem měla takový ten pocit, že jsem udělala něco špatně, ale podvědomě jsem se ujišťovala, že jde určitě o solidní firmu. V noci jsem pak nemohla spát a cosi mne hnalo kolem třetí ráno k počítači. Ani nevím jak, ale narazila jsem na Vaše stránky STOP-PROLUX. Myslela jsem, že mě klepne Pepka, když jsem zjistila, co je tahle "společnost" zač.

Díky Vám a Vašim radám jsem hned další den sepsala Oznámení o odstoupení od smlouvy a doporučeně s dodejkou odeslala na uvedenou adresu. Budu se jen modlit, aby se mi dopis nevrátil zpět s tím, že nebyl doručen. Díky Vám se tedy snad ani nebudu bát, když mě budou chtít zastrašit, že je odstoupení od smlouvy neplatné ap.

Kdyby se mi mnou zasílané Oznámení o odstoupení od smlouvy vrátilo zpět, budu Vás určitě kontaktovat s prosbou o radu, jak potom postupovat. Abych totiž nepropásla těch 14 dní.

Každopádně Vám za sebe i za další ubohé lidičky, kteří naletěli PROLUXU, ze srdce děkuji. Jakmile budu trochu finančně zahojená, určitě Vám na uvedené konto přispěji.

Přeji krásný den bez PROLUXU.

A.Z.

 

27.6.2012

Dobrý den, před rokem jsem měla inzerát na prodej garáže. Po několika dnech se ozvala pracovnice proluxu,že mi pomohou s prodejem. Ještě jsem nikdy nic neprodávala.O RK a jejich praktikách jsem nic nevěděla.Pracovnice byla  milá a ochotná.Dohodli jsme se na ceně , která byla navýšena o provizi.
Znovu jsem se ujišťovala jestli opravdu dostanu dohodnutou cenu. Vše proběhlo v pořádku,alespoň jsem nic podivného nezaznamenala,podepsala  kupní smlouvu s kupujícím.Avšak po přijetí finanční částky na účet jsem s hrůzou zjistila,,jakou částku si prolux odečetl.Kupní cena 67.000,-Kč, na účet zasláno 43.240,-Kč. Je to již rok a stále se nemohu s tím vyrovnat.Vždyť to byla jen garáž.Nevěděla jsem na koho se obrátit,až dnes jsem našla odkazy na Vaši Emailovou adresu.Musela jsem se někomu svěřit. Asi se už s tím nedá nic dělat.Děkuji za vyslechnutí.
                                                                                                      D.H.

26.6.2012

Dobrý den,

můj nevlastní bratr se nechal nachytat také do spárů fa Prolux. O prodej domu, který jsme dostali v rámci dědického řízení do majetku se bratr staral od roku 2010 do současnosti . V současné době již probíhá prodej domu, přes jinou realitní kancelář MM reality a již probíhá zápis do katastru nemovitostí. Bratr jako ctihodný občan tuto skutečnost dle smluvních podmínek oznámil " neprodleně" realitní kanceláři Prolux. Tato nelenila a okamžitě ho vyzvala s dohodou o narovnání k uhrazení " ODMĚNY" nejpozději do 10.7.2012. K dané věci ještě uvádím, že toto bylo zasláno od fa PRLOUX jen na základě jeho oznámení kdy nemovitost ještě není přepsána v katastru nemovitostí a to formou obyčejného dopisu na adresu uvedenou ve smlouvě kterou podepsal. Chtěl bych vás z důvodu seznámení se z vaší stránkou na internetové adrese STOP PROLUX, požádat o pomoc při řešení vzniklého problému. K celé věci chci ještě uvést, že nemovitost je ve vlastnictví 4 osob ( sourozenců) a smlouva byla uzavřena jen jedním z nich.
 V příloze zasílám uzavřenou smlouvu a zaslanou dohodu o narovnání.

Děkuji za strávený čas při řešení našeho problému a prosím o případnou odpověď .

S pozdravem M.M.

 

26.6.20121

Dobrý den,

jmenuji se T.Š. a potřebuji moc velkou pomoc. Vím, že na vašich stránkách píšete o tom, že dáváte přednost akutním případům, ale píši protože potřebuji pomoc co nejrychlejší, abychom nebyli ještě pokutování, což jsem se dozvěděla teprve dnes. další rána k tomu všemu.

zkusím naši situaci popsat nějak stručně.:
rozhodli jsme se, že náš nový, nádherně zrekonstruovaný byt, prodáme a necháme si postavit domek. když se nám ozvali z Proluxu, nakonec jsme souhlasili se schůzkou.
Paní "makléřka" nám navykládala spoustu dnes už vím, že lží. Většinu jsem si přečetla i příběhů vašich klientů, stejných nešťastníků, kteří naletěli jako my, takže určitě si dovedete představit, co.
Podepsali jsme smlouvu, na jejíž přečtení nebyl klid a paní nám odmítla počkat, že to pošleme poštou atd. že jen podepisujeme souhlas se zveřejnováním našeho bytu na jejich stránkách a že mohou nakládat s našimi údaji atd. Jistě si to po vašich zkušenostech dovedete představit.
Bylo nám na můj vyslovný dotaz také řečeno, že až nebudeme chtít byt vystavovat, stačí zavolat a bezplatně se to zruší. specielně kvůli tomu volala nějaké šéfové.

když jsme po měsíci změnili plány a chtěli inzerát zrušit, chtějí po nás provizi ve výši téměř sta tisíc. Na to, že jsem říkala, že mi řekli něco jiného, tak že si mám přečíst smlouvu a tím se řídit, že to, co mi bylo děleno od paní "podvodnice" neplatí.

Jsme zoufalá, kde mám vzít ty peníze. jsem máma na mateřské a nevím co dělat.
jsme i u jiné realitky a ta nás může pokutovat, protože nám prolux napovídal, že nejsou realitní kancelář a smlouvy mají dělané naschvál tak, aby s tímto nebyl problém.

nevíme co dělat. zkoušli jsme jim něco napsat a tak, ale jen odmítají a útočí. není možné pracovat třeba s tím, že majiteli bytu zapsanými na katastru jsme já i manžel a smlouvu podepsal jen jeden.
Prosím poradte!!!!


předem vám moc děkuji za odpověd a radu.
Slibuji, že pokud nám z této situace pomůžete a nebudeme muset platit ty ohromné peníze, pošlu vám nějaké peníze na váš účet, který máte na vašich stránkách.


s pozdravem a přáním hezkého dne T.Š.


 

26.6.2012

Dobrý den,

Obracím se na Vás po tel. rozhovoru s p. Glaserovou  s prosbou o pomoc, ať už jen v rámci informací, nebo případné součinnosti v řešení tohoto problému se spol. Prolux.

Dne 19.3. 2012 jsem s touto společností uzavřel na první laický pohled normální dohodu o zprostředkování koupě domu (viz přílohy), který jsem našel v inzerci. Měl jsem reálný zájem tuto nemovitost zakoupit. Už i z jednání s jednatelkou Proluxu i prodávajícím bylo zřejmé, že tato nemovitost je zatížena exekucemi. Tyto měly být vyplaceny z kupní ceny a k této skutečnosti po domluvě s jednatelkou Proluxu měla do budoucna přihlížet i případná kupní smlouva.

Na základě těchto skutečností jsem Proluxu tuto dohodu o rezervaci podepsal a do smluveného týdne složil dohodnutou zálohu k rezervaci (viz přílohy). Po složení zálohy mě Prolux kontaktoval telefonicky. Místo nachystání návrhu kupní smlouvy jsme řešili nově zjištěnou skutečnost a to tu, že prodávající ve velice brzké době (cca 14 dnů) nastupuje výkon trestu a nezvládne být tímto v součinnosti s podpisem případné kupní smlouvy. Ještě do tohoto okamžiku se zdálo být vše v pořádku v rámci komunikace a řešení situace. Obdržel jsem mail s žádostí o vrácení zálohy (viz přílohy), kterou jsem podepsal notářsky ověřil dle pokynů v mailu a zaslal společnosti Prolux v dobré víře, že svoji zálohu vrátí zpět.

Po cca 2 týdnech, kdy jsem stále žádnou platbu ze strany spol. Prolux neobdržel, jsem začal znovu kontaktovat infolinku spol. s tímto problémem. Jednou tel. zareagovali a dostal jsem informaci, že platbu posílají… Namísto platby jsem ale obdržel poštou odpověď na žádost o vrácení peněžního plnění (viz přílohy), kde je jasně vysvětleno že se můžu s touto zálohou z jejich právního pohledu rozloučit.

Na základě této odpovědi jsem spol. Prolux kontaktoval na infolinku nespočetněkrát (viz přílohy) i s požadavkem nejen vrácení zálohy, ale i tedy případného dořešení koupě. „Spojovatelka“ mi pokaždé popřála moc hezký den a že se určitě někdo ozve, ale Prolux od této chvíle nekomunikuje.

V přílohách zasílám vše co je doposud předmětem veškerého jednání v této věci, vč. přehledu odchozích tel. hovorů Proluxu. (bohužel nemám ještě k dispozici výpis za červen.)

Po pročtění nemalého rejstříku problémů a jejich rozsahu s touto společností si nejsem jistý, jestli na základě podepsané dohodě o rezervaci nemá Prolux ještě i právo vymáhat doplatek kupní ceny. Dále pak, jestli je reálná šance dostat složené peníze zpět.

V tuto chvíli již kupuji jinou nemovitost v součinosti s realitkou STING, tam se zdá je zatím vše v pořádku.

Velice se těším na Vaši reakci a přeji pěkný den

D.J.

26.6.2012

Dobry den,bohuzel jsem dalsi v rade,kteri senechali obelhat zastupcem Proluxu,smlouvu jsem podepsala 28.3.2012 s tim ,ze je prodej meho bytu nezavazny,mohu prodavat sama,pouze zajemce dodany od nich je s provizi.Druhy den to je 29.3 2012 jsem podala zadost o zruseni smlouvy v advokat. poradne .Nevzali to na vedomi,neustale posilaji sms,ted zacli telefonovat,ze maji zajemce,sami podstatne snizili cenu.Prosim,mam sanci ,ze smlouva zrusena a co mam dale delat ? Dekuji s pozdravem P. ,preji pekny den.

 

 

26.6.2012

Dobrý den , tak jsem v pátek také naletěl společnosti Prolux a podepsal smlouvu o propagaci. Hodlám tedy odstoupit od smlouvy a dle vaší rady posílám odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě.. Akorát me tedy upozorňovali ze spol Prolux nemá makléře ale že mají svou klientelu a zákazníky které budou posílat, atd...... čili váš vzor není přímo pro mne, tak jsem opravil odůvodnění . Mám ještě dotaz , pokud si dopis nevyzvednou nebo ho nechají do posledního dne a převezmou ho až třeba 15 den zda to nebude problém, jestli stačí tedy dopis odeslat a tím je odstoupení platné pokud to odešlu včas.
Děkuji s pozdravem P.K.